5 Ocak 2012 Perşembe

Geçmişten Bin Gün

Geçmişi unutmak zor mu?
Kişiden kişiye,kişisine göre değişir mi?
Geçmişten aşkı sevgiyi mi unutmak zordur,nefreti kini mi?
Bunları düşünürken içinde bulunduğum durum garip aslında. Geçmişe geri dönüp bakmak...
Belki de aşk ya da nefret unutulmamalı aksine hep hatırlatılmalıdır.
Geçmişten bir aşk aklıma geldiğinde gözlerim dolmadığı için şanslıyım sanırım. Peki ya nefret?
Nefret duyduğum birçok kişinin olduğu şaşırtıcı bir durum değildir herhalde. Bunların hiç birini unutmadım,unutmamalıyım.
Kin beslememek,intikam uğruna yanlış yapmamak geçmişimin öğretisiydi. Ben sabrettikçe intikam alma şansları elime geçti,kullanmadım. Üç maymunu oynayarak bekledikçe nefret edilenden bir adım öne geçtim.
Neden şansım varken intikam almadım? Neden sustum?
Tüm nedenler geçmişte saklıydı işte. Bana büyümeyi öğreten...

Hikayenin devamını merak ediyorsanız,hikaye şöyle bitti: Herkesten seneler sonra intikam aldım;susarak... Şimdi bir adım değil kilometrelerce öndeyim.
Bunu korumaya devam edecek ve zirveye oturacak olan kim sence? Tabiiii ki Grace Kelly(!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder